NU VÄNTAR EN SOLIG SKOLDAG

åkte bussen till skolan med andré och två kompisar, 
jag försökte sova men det gick inte jättebra för dem snackade exakt hela tiden.. 
det var ganska drygt men jag klarar nog mig idag ändå tror jag. 
iallafall så är det väldigt soligt och varmt idag också, älskar verkligen detta vädret. 
så idag har jag på mig lite tunnare kläder, en tunn tröja och en tunn jacka. 
 
känner på mig att dagen idag kommer bli bra, 
vi har ju ganska roliga lektioner och sen efter skolan ska jag ta en löpartup utomhus innan jag
börjar att sätta mig och plugga på naturen och fotografiskbild proven. 
hoppas verkligen att jag kommer få bra på dem för det behöver jag. 
om jag hinner sen också så fotar jag dagens outfit så håll utkik. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0