PLUGG, PLUGG OCH MER PLUGG

en sak jag verkligen hatar med lärare är att dem inte planerar tillsammans.. 
jag är en sådan person, eller ja har jag blivit, en sådan person som verkligen ger alla
människor en chans och speciellt lärare och speciellt sedan jag började gymnasiet. 
men en sak jag verkligen kan bli riktigt arg på är att dem inte kan planera tillsammans. 
förra veckan hade jag två stycken prov, denna veckan ett och nästa två. 
dessutom imellan det har jag även andra läxor.. 
jag säger inte att man inte ska ha några prov och läxor det är just det att innan förra veckan 
så var det två-två och en halv månad sedan jag äns hade läxförhör. 
varför kan då inte lärarna planera lite bättre och breda ut mellanrummet mellan de olika proven. 
och jag skriver inte ut detta för att jag klagar på att jag har så mycket läxa osv, 
utan för att jag vill att ni ska veta varför jag inte har varit så aktiv den senaste veckan. 
hela mina eftermiddagar går åt att plugga och träna. 
även hela denna eftermiddagen/kvällen har gått ut åt att plugga med det ger också resultat,
idag fick jag tillbaka mitt prov jag skriv förra måndagen och fick betyger B på det, så stolt jag blev över mig själv. 
jag har verkligen tagit tag i skolan på allvar och fokuserar hela tiden, 
det var ganska många år sedan jag tappade allt grepp om skolan och det ska ni få veta varför senare i veckan.. 
håll utkik, nu ska jag återgå till mitt svenska prov om antiken så hörs vi imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0