SÅ VARMT UTE

idag är det verkligen riktigt vårväder, 
jag och André har sovit med fönstret helt öppet och det var ändå jättevarmt. 
men det förklarar en hel del när det är ca 18 grader i solen. 
så efter vi hade vaknat ordentligt, lagat lunch/frukost och fixat oss så stack vi ut på en lång runda med Andrés hund. 
vi har ute i en och en halv timme och sen bestämde vi oss för att köpa glass också. 
så gott det var och verkligen välförtjänt.
 
nu har vi precis kommit hem efter att handlat till Andrés mamma. 
André ska bara stöda undan lite på hans rum sen ska vi kolla film och spela spel. 
det var verkligen jätteskönt med en extra dag ledigt och bara ta med lugnt och mysa med min pojkvän. 
jag fick även en komentar igår om att jag borde lägga upp mer vardagliga bilder. 
det ska jag absolut göra med isåfall kommer det bli mobil bilder med tanke på att min kamera är så stor så jag har inte med den ska tiden. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0