SNART EN FULLPROPPAD HELG

det ända jag tänkt på hela veckan är helgen, 
ser så otroligt mycket fram till den. 
ska tillbringa helgen med André, på artonårsfest och bara ha allmänt kul. 
idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag. 
jag fick sova till tio för jag började inte förrän tolv, 
sen blev jag mer än godkänd på det muntliga naturprovet som vi hade idag. 
vi hade även examination i sällskapsdans och det gick riktigt bra,
får besked om betyg på det nästa torsdag. 
 
jag fick även sluta mer än en halvtimme tidigare och då satte jag mig och pluggade medans jag väntade på André. 
vi stack sen till subway för att han skulle käka så jag pluggade lite där också. 
nu sitter jag på bussen med musiken spelandes i öronen och njuter av solen. 
när jag kommer hem ska jag fortsätta med pluggandet och sova tidigt ikväll. 
tills vi hörs nästa gång så får ni en solig bild ifrån imorse.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0