SÖNDAGSLYX

denna söndagen har varit riktigt bra och ett riktigt bra slut på sista veckan i mars. 
jag vaknade ganska sent eftersom man ställde fram klockan inatt, 
så klockan var elva med egentligen tio om man kan säga så. 
jag fixade mig och åt en stadig frukost som bestod av en massa bacon, en avokado och jordgubbar. 
jag fixade mig och blev hämtad av André och hans mamma, 
vi åkte iväg för att kolla på André när han spelade handbollsmatch. 
 
 när vi sen kom hem sen så som vanligt brottades jag och André, haha nä. 
men vi skojbråkar med varandra och det slutar med att vi verkligen brottas och sitter uppe på varandra och kittlar den andra. 
vi käkade sedan en jättegod kycklinggryta med ris. 
sedan tog jag och André en promenad och han följde mig hem.  
nu har jag precis duschat och njutit av den goda boddybutter ifrån victoria's secret som jag fick i fredags. 
den luktar så gott och jag känner mig så fräsch nu efteråt. 
men nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen, sov gott allihopa. 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0