ÄNTLIGEN FREDAG

idag har jag haft en skit jobbig dag i skolan faktiskt, 
vi hade matte nationella i fyra timmar! 
vi hade först i två timmar och sedan lunch och sen två timmar till.. 
det var helt sjukt jobbigt och mitt huvud blev segt i slutet. 
men det gick iallafall bra och hoppas verkligen på C. 
jag hade iallafall en riktigt mysig stund på lunchen med underbara tjejer ifrån klassen. 
när jag kom hem tog jag på mig korta shorts och ett linne för att ge mig ut och springa, 
sparka 4 kilometer och det var så skönt i det varma vädret. 

efter att vi hade ätit tacos till middag med familjen så tog jag på mig riktiga kläder och sen cyklade vi ner till A-lags matchen och kollade. 
vaif vann med 4-2 och det var en rolig match att kolla på för det hände saker hela tiden. 
nu har vi nästan precis kommit hem, 
jag har bara hunnit måla mina naglar och suttit mig framför tv'n. 
snart ska jag sova och vila mig inför morgondagens aktivitet med min mamma. 
vi hörs imorgon. 
bild ifrån i måndags. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0