EN BÄTTRE HELG

jag har varit ganska oaktiv på bloggen men jag har haft annat att göra nu i helgen, 
i fredags efter skolan följde jag med andré hem och sen dess har jag varit med honom. 
vi sov ifrån fredags till idag och igår var vi inne i lund på kvällen. 
efter att vi legat i hans säng hela dagen igår kände vi att vi skulle göra någonting så vi åkte till lund. 
jag träffade även min fina tullan i en och en halv timme och hade en mysig pratstund. 
när jag och andré sen kom hem vid elva tiden så startade vi en film och somnade i varandras famnar. 
imorse vaknde vi vid elva tiden och efter vi legat och pratat en stund så gick jag upp och bakade scones,
dem blev så himla goda och vi åt dem medans vi kollade på tv. 
sen stack han hem för att plugga och jag körde bil en sväng med pappa. 
sen efter jag kommit hem har jag suttit/legat och kollat på hannah montana i mitt rum. 
men nu ska jag gå ner och se om vi har glögg kvar sen i julas för jag blev så sugen på det. 
ha en underbar söndagskväll allihopa. 
 bjuder även på en gammal bild. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0