EN SKÖN TRÄNING

idag fick jag gå upp supertidigt bara för att vi hade nationellaprov i engelska. 
vi hade först högförståelse och sedan läsförståelse, 
den första gick helt okej men den andra var riktigt svår och känner på mig att det inte alls gick bra.. 
sen hade vi iallafall en lång håla så jag och Tullan satt och snackade och åt. 
min sista lektion hade jag mediepruduktion och jag blev klar så jag fick åka hem en halvtimme tidigarde. 
väl hemma bytade jag om snabbt och åt och cyklade ner till gymmet där jag mötte upp André. 
så himla mysigt att träna med honom och vi hjälper varandra när vi behöver. 
jag körde mag och rygg pass idag och det kommer kännas imorgon. 
men nu håller jag på att kolla på welcome to Sweden så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0