INFÖR SISTA PROVET

idag har varit en ganska bra måndag trost den tidiga morgonen. 
efter vår extra schemalagda historielektionen imorse så hade vi fotografiskbild i några timmar,
jag älskar verkligen den kusren och nu har jag äntligen gjort klart mina bilder i mörkrummet. 
efter att jag hade slutat idag åkte jag direkt hem för att ta tag i mitt sista prov. 
vi har slutprov i naturkunskap på torsdag och förra gången fick jag 2 poäng ifrån C så satsar på C denna gången.
jag tog dock en lite paus för mat och sen cyklade jag även till andré en sväng.
massaerade hans onda rygg och pratade lite innan han åkte iväg på handbollsträning. 
nu har jag suttit några timmar med naturen om bioteknik och har lärt mig lite iallafall. 
nu ska jag läsa igenom allting någon gång till innan jag lägger mig i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0