JAG GILLAR KLÄMDAGAR

eftersom det var en röd dag igår så är det klämdag idag och vi är lediga. 
hur skönt är inte det med en riktig långhelg? 
igårkväll var jag med min älskade pojkvän och kollade på film. 
vi var ju på först på Nova under dagen och då köpte jag en kamera väska för 1300 kronor och även ett minneskort. 
när vi den kom hem fick vi grillat och sen som sagt kollade vi på film. 
 
imorse vaknade jag bredvid mig själv och gick upp och åt frukost. 
sen har jag och hunnit med att damma, dammsuga och bytat sängkläder. 
nu har jag också precis ätit lunch, 
pasta sallad med kött ifrån igår. 
senare ska jag fota till mitt skolprojekt och sedan döma fotboll ikväll. 
vi hörs senare. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0