MITT FÖRSTA A PÅ PROV

eftersom jag brukar början tio i tolv på torsdagar så suger det verkligen att början 08.15. 
ännu en gång så var det nationella som förstörde för mig och därför blev hela skoldagen
så otroligt lång och världigt dryg. 
tur att jag har min kära tullan och idrotten och inte bara tråkiga ämnen. 
vi har i vanliga fall på torsdagar natur, matte och idrott.. kan början bli mer tråkig ? 
iallafall så fick jag reda på resultatet på mitt idrottsprov och jag fick A !! 
jag har faktiskt fortfarande inte riktigt fattat att jag verkligen fick A i betyg på ett prov, 
jag kan faktiskt inte beskriva känslan jag har nu. 
ifrån att verkligen kämpa allt man kan för att få ett E till att kunna få ett A det är verkligen en bra utveckling. 
 
efter jag slutat idrotten så väntade André på mig och vi åkte bussen tillsammans hem, 
vi brukar försöka det och det är så himla mysigt med lite extra tid tillsammans på eftermiddagen.
sen jag kom hem har jag kollar på Portkod 1321 och kollade klart på alla avsnitten, 
herregud så bra och det har verkligen en mening med hela serien också. 
men nu ska jag fortsätta med mina naglar innan jag somnar.
väldigt fina bild på mig och andré ifrån i lördags.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0