NY VECKA NYA TAG

denna veckan började på sämsta möjliga sätt.. 
bara för att vår historielärare varit sjuk så mycket så måste vi nu ha extra lektioner,
och dem lägger dem klockan 8 på måndagsmornar när man som alldra mest vill/behöver sova. 
jag är fatiskt riktigt förbannand på både henne och på skolan just nu. 
som har det också varit skitväder, riktigt kallt och det ösrednade när jag skulle vänta på bussen. 
 
något possitivt har iallafall hänt idag, 
vi hade som vanligt fotografisk-bild på måndagar och vi framkallade bilder i mörkrum idag igen. 
alltså det är så himla kul och jag är så nöjd att jag verkligen valde rätt gymnasieprogram. 
och nu vet jag verkligen att jag faktiskt på riktigt vill bli fotograf. 
vi slutade också ganska tidigt idag och jag sov hela vägen i bussen hem. 
nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå snabbare för att jag ska ner och döma klockan sju. 
men ni får ha det bra sålänge så hörs vi ! 
detta är ett foto ifrån min mobil på fotografiet jag framkallade idag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0