SÅ JÄVLA SKOLTRÖTT

jag är helt seriöst mer skoltrött nu än jag någonsin har varit innan.. 
jag orkar inte någonting i skolan och jag tycker bara att allting är så satans tråkigt. 
det jobbigaste är att alla nationella vi har nu är satta på morgonen klockan kvart över 8 och därför måste jag gå upp halv sex. 
det är fan helt sjukt så dåligt, varför sätter dem proven så tidigt? 
 
bortsätt ifrån att jag ät skoltrött så mår jag ganska bra, 
dock riktigt ont i magen och jag har absolut ingen aning om varför. 
idag körde jag bil igen, med pappa.
jag tycker det är riktigt kul och jag är faktiskt riktigt duktig. 
idag körde jag ifrån blentarp och sedan runt bland massa byar i en timme och sedan tillbaka och kollade på min systers fotbollsmatch. 
nu ska jag ta det lugnt ett tag och sedan sova tidigt ikväll, 
ha det bra så hörs vi! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0