SEG PLUGGDAG

idag så fick jag sluta en och en halv timme tidigare och det gjorde hela min dag bättre. 
jag hade bara fotografisk bild, matte & natur. 
jag är sjukt nervös inför fredag då vi ska ha matte nationella exakt hela dagen, 
man kommer ju att bara helt trött i huvud den sista stunden. 
iallafall när jag kom hem så satte jag mig med naturen direkt, 
jag läste igenom allt jag skrev igår antal gånger och sedan de nya frågorna vi fick idag. 
måste verkligen klara detta provet med bra marginal så att jag kan få högre betyg i naturkunskap. 
 
jag gick även ut och fotograferade en liten sväng efter vi hade ätit pappas goda wook. 
vi fick läxa i fotografisk bild att vi skulle fotografera hela valfria bilder med analog kamera som vi sedan ska framkalla i mörkrummet. 
så jag tog tag i det idag och fotograferade slut hela filmen med fina naturbilder. 
efter jag precis ätit upp min lilla fruktsallad så ligger jag nu i sängen och ska sova. 
så vi hörs imorgon, godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0