SOMMARVÄDER

herregud alltså, vilket väder Skåne bjuder på idag alltså. 
första dagen detta året jag har shorts och det var tur jag tog det för herregud så varmt det var. 
jag satt ute innan min första lektion började och sedan hade jag en ganska lång håla då jag också var ute ett tag. 
sen har jag haft två medielektioner och en svenska lektion där vi kollade på världens sämsta film någonsin.
 
när skolan var slut åkte jag hem och pluggade lite. 
efter maten så gick jag ut en runda i det ljuvliga värdet, 
gick till André och sedan var jag där ett tag innan jag vandrade hem igen. 
när jag väl kom hem kollade jag lite på tv innan jag gick in och la mig. 
nu ligger jag i sängen och kollar på Hannah Montana på datorn och ska snart sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0