UPPLADDNING

shit vad det har regnat idag, iallafall i Lund. 
helt sjukt, deg har inte regnat på ganska länge och nu kom det hur mycket som helst. 
jag har haft en lång dag idag, precis som alla onsdagar. 
men jag har vant mig och eftersom jag har medieproduktion två gånger så är det ingen fara. 
fick dessutom reda på idag att jag minst ligger på ett B i det och jag blev så glad. 
satsar på A/B i medie ämnena och det går bra än så länge. 
 
efter skolan så åkte jag hem och sov hela vägen på bussen. 
tills jag vaknar av att min väska trillar ner och alla mina saker rullar runt på golvet i bussen... 
det var ganska pinsamt men plockade upp det så snabbt jag kunde. 
nu har jag precis bytat om och käkat en protein och vitamin rik måltid innan träningen. 
idag blir det mag/rygg pass och ska träna med min älskade pojkvän. 
tränar som bäst när jag tränar med honom för han pressar mig till det sista. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0