VALBORG

hade tyvärr inte tid att blogga igår, 
och det ber jag om ursäkt för.. 
jag hade iallafall en lektion på morgonen och sedan väntade jag på att André skulle sluta. 
vi åt tillsammans och sen mötte jag upp två tjejer i min klass och vi gick för att ha nationella muntligt i svenska. 
sen stack jag och Tullan till Stadsparken för att leta efter André. 
vi handlade sen kött & potatissallad till kvällen. 
 
Tullan följde med mig sen hem och vi käkade mellanmål och stack sen till André. 
vi hade sjukt kul hela kvällen, åt gott, drack gott med fina människor. 
sen sov jag hos André. 
nu är vi påväg till Nova så vi hörs senare, 
ha en bra första maj. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0