ÄNTLIGEN FREDAG

idag är det som alla vet fredag, 
eller ja det är en halv timme kvar av fredagen men min fredag har varit bra. 
förutom imorse med bussarna..
första bussen jag skulle tagit kom aldrig och sedan var nästa buss sen och jättefull. 
jag kom iallafall i tid till skolan och väl i skolan hade vi en jätte flummig och otroligt onödig svenska lektion. 
vi skulle planera framtida lektioner då vi ska jobba med Shakespeare och det tog en och en halv timme att planera fem lektioner? 
sen satt jag med på mattelektionen vissa i klassen har innan vi käkade. 
efter maten åkte vi skridskor och det gick väldigt bra för mig. 
sen gick jag till stan för att hämta ut bio biljetterna till imorgon och väntade sedan på André innan vi åkte hem tillsammans. 
när jag kom hem körde jag en sväng med pappa men vi ska köra längre imorgon bitti. 
sen har jag haft en mysig hemmakväll med idol tittande och familjemys. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0