BEN TRÄNING

idag vad jag på gymmet igen, ovanligt va? 
nä inte så speciellt faktiskt.. 
hej förresten, hur mår alla ni idag? 
idag har varit en bra dag för mig, 
för det första gick det skit bra på fotolektionen och jag fick fram en så fin bild i mörkrummet. 
sen på lunchen satt jag och snackade med underbara människor. 
på estetiskkommunikation lektionen så blev jag klar med uppgiften vi ska vara klara med nästa lektion. 
och sedan på engelskan gick det grymt bra på läxförhöret. 
 
efter skolan stack jag och André till stan då jag har kollat ut en nyårsklänning, 
jag provade den och den satt hur bra som helst. 
vi åkte sedan hem och då käkade jag äpple och kvarg innan vi träffades på gymmet igen. 
jag körde först en och en halv timme ben/rumpa själv och sedan en halv timme biceps med André. 
när jag sedan kom hem käkade jag middag, målade mina naglar och nu ligger jag här i sängen. 
vi hörs imorgon igen, sov gott allihopa. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

När hade du tänkt lägga ut dina pass? Och kan du göra passen för sig? Ben/rumpa, mage/rygg?

2014-11-18 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0