EFTER EN FANTASTISK HELG

som sagt så har jag haft en superbra och helt fantastisk helg. 
i fredags hade vi familjemys framför idol och Hellenius hörna och igår hade jag och min André biomys framför fury. 
idag så vaknade jag inte förren elva och då la jag mig med mobilen lite innan jag väckte André vid tolv. 
det är så himla skönt och mysigt att bara ligga kvar i sängen och prata på morgonen. 
vi gick upp och käkade frukost vid ett och sen stack vi till gymmet vid halv tre, 
vi körde ett riktigt tungt rygg/axel pass tillsammans. 
hur skönt var inte det på en skala? 
vi kom hem till André vid halv fem och duschade där innan vi käkade. 
sen pluggade vi engelska, 
eller ja han hjälpte mig att skriva sammanfattning på en engelsk text. 
sen kollade vi lite på tv innan jag cyklade hem. 
jag har nu precis kommit hem och lagt mig i sängen för att sova,
jag vet, jag lägger mig tidigt men jag förstår helt ärligt inte varför man ska sitta uppe längre när man ska upp tidigt dagen efter? 
så nu ska jag sova så godnatt alla nattmänniskor.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0