EN RIKTIG SLAPP LÖRDAG

godkväll på er alla kära, hur har ni haft idag? 
jag har som rubriken säger haft en ordentlig slappdag. 
det började med att jag sov till halv tolv vilket var så skönt, 
har under hela lovet vaknat tidigt av mig själv så denna sovmorgonen var verkligen efterlängtad. 
jag gick upp och käkade frukost och satte mig och kollade lite på serier och tv. 
sen tog jag och pappa faktiskt en powerwalk på 45 minuter och det var så skönt. 
sen fick jag duscha och fixa mig snabbt för att vi skulle iväg till pappas sambos syster och hennes familj på middag. 
så mysigt verkligen. 
nu har vi precis kommit hem och jag gick direkt in och la mig i sängen. 
ska faktiskt sova nu för jag är supertrött, 
godnatt alla underbara så hörs vi imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0