FÖRSTA ADVENT

att fira första advent hemma hos André och hans familj är bland det mysigaste som finns. 
vi blev väckta vid tio på morgonen då Camilla (världens bästa svärmor) har fixat en supermysig frukost, 
efter frukosten så fixade vi oss och tog det lugnt ett tag innan Andrés mormor kom. 
vi käkade sedan en tidig supergod middag innan André fick sina presenter, 
vi gick sedan ner på julskyltningen i byn och gick runt i någon timme. 
när vi kom hem så var det fika, 
nybakade lussebullar, pepparkakor, glögg och tillbehör. 
när klockan sen blev nio cyklade jag hem och nu har jag precis lagt mig i sängen. 
imorgon är det första december och en jobbig vecka för mig, 
jag har nämligen fotoprov måndagen om en vecka så hela denna veckan går åt till att plugga,
ska iallafall försöka att dra mig till gymmet två gånger beroende på hur pluggandet går. 
och jag har inte glömt mina träningsanlägg, 
dem kommer men det tar lite tid och jag ber om ursäkt för det men skolan är faktiskt viktigare. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0