FREDAGS MYS

nu är det äntligen fredag igen, 
fredagar är absolut den bästa dagen på veckan och jag älskar att man har en hel helg framför sig. 
även om det är fredag så har jag mått ganska dåligt idag.. 
jag vaknade inatt av en sådan sjuk tandvärk och jag har aldrig kännt en sådan känsla innan i hela mitt liv. 
jag har sedan haft denna känslan konstant hela dagen, 
detta är helt sjukt och pappa försöker just nu hitta något jag kan göra åt det. 
jag har iallafall efter skolan tagit det lugnt och sedan lagat mat till min kära pojkvän. 
jag bjöd på fläskfilé i vitlökssås med färskpasta och sallad. 
efter vi hade ätit satt vi kvar och pratade en stund innan vi cyklade hem till André, 
nu ligger jag i Andrés säng och kollar på tv. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0