GODMORGON SÖNDAG

jag ber om ursäkt till alla er för att jag inte slängde upp ett inlägg igår, 
jag hade faktiskt fullt upp hela dagen. 
jag ställde klockan vid tio och gick då upp och käkade frukost sen tog jag och pappa en timmes övningskörning. 
efter det fixade jag mig och packade och cyklade till André. 
sen var jag med honom hela dagen och vid halv åtta tog vi bussen till Lund. 
klockan nio sen så började vår bio som då var FURY, 
den var verkligen hur bra som helst och sen kom vi hem halv ett inatt då vi kollade lite tv innan vi somnade. 
nu ligger jag i sängen med André sovande bredvid mig, 
men ska försöka väcka honom lite nu, 
vi hörs ikväll igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0