GYM & FÖDELSEDAGSMYS

jag är så glad idag!! 
jag hade bara en lektion idag som varade mellan 10.50 och 12.00, 
jag käkade sedan lunch i skolan med mina underbaringar innan jag tog bussen hem. 
kom hem vid halv två och kollade på big brother och paradise hotell och sedan lite på tv, 
jag käkade sedan middag och stack ner till gymmet och körde ett stenhårt ryggpass med André. 
körde övningar jag inte brukar och det är så kul att köra med André för jag får sådan extra energi, 
kom hem och duschade vid nio och sen packade jag snabbt innan jag cyklade till André, 
vi är nämligen lediga imorgon så idag firar vi André som fyller år i början av nästa vecka. 
han duchar just nu (ja han är väldigt seg) och sen ska vi starta en film, 
han har precis öppnat sin present och han blev jätteglad ! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer dina träningspass?

2014-11-28 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0