LÅNGHELG

det är verkligen superstor skillnad på att ha tre dagars helg istället för två, 
igårkväll var iallafall jag och André först på gymmet innan vi tillbringade kvällen hos honom. 
han blev superglad över sin födelsedags present och vi kollade på en superbra film tillsammans. 
alltså en helt underbart firande som fortställer på lördag och söndag, 
idag tillbringade vi hela dagen i sängen och kollade på film och tv. 
så himla mysigt och behövligt, 
jag kom hem vid sju ikväll och käkade middag och sen har jag kollat på idol semifinalen med familjen. 
nu sitter jag själv nere och kollar på idol extra medans dem andra kollar på en film, 
jag blev verkligen superglad att Lisa och Mollie gick till final för det har jag tyckt sedan första programmet. 
nä nu är pausen slut, vi hörs imorgon. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0