LÖRDAGS TRÄNIG

ja då var det lördag och vad har jag gjort för någon nytta idag?
inte något speciellt faktiskt. 
jag och André vaknade ganska tidigt och låg kvar ett tag i sängen och kollade på tv. 
efter frukosten stack jag hem och bytade om sen träffades vi nere på gymmet. 
vi körde mage tillsammans i en och en halv timme och det var så skönt, 
mitt andra magpass denna veckan och så skönt det är att känns musklerna bränna. 
 
när jag kom hem sen så duschade och käkade jag, 
sedan fixade jag mig lite innan jag cyklade till André igen. 
sen har vi inte gjort något speciellt faktiskt utan bara tagit det lugnt, 
kollat lite på paradise hotell och lite tv. 
snart ska André laga mat åt oss och sen blir det nog lite filmmys. 
ha en toppen lördagkväll så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut vad du gör på dina träningspass?

2014-11-15 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0