MEDIEPRUDUKTION

godmorgon tisdag! 
idag när jag vaknade så var jag faktiskt ganska pigg för en gång skull, 
så hela morgonen blev mycket bättre. 
jag lyssnade på hög bra musik och jag älskar verkligen att vara själv hemma på morgonen. 
när jag kom till busshållplatsen så kom andré samtidgt så vi fick mysa lite innan bussen kom, 
sen sov vi båda två hela vägen till vi skulle byta buss i lund, så himla skönt. 
 
nu sitter jag på min mediepruduktion lektion och har precis gjort klart mitt radioprogram. 
vi ska vara klara klockan elva idag så en halv timme kan jag nu sitta och ta det lugnt,
hur skönt är det inte när läraren säger till mig att jag kan ta det lugnt i en halvtimme. 
nä nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt pluggsnack, 
vi hörs senare ikväll så ni får ha en superbra dag sålänge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0