Ö-DAG

idag hade vi en så kallad ö-dag. 
det menas med att vi är lediga men det kan vara utvecklingssamtal och så kan lärare även sätta omprov på dessa dagarna. 
jag har iallafall haft utvecklingssamtal dag, i 5 minuter... 
hur onödiga var det inte att åka i en timme med bussen för att sitta där i 5 minuter? 
jaja, jag körde iallafall hela vägen hem ända ifrån polhemskolans parkering. 
det gick verkligen superbra och jag tycker verkligen att jag är rikigt duktig på det nu. 
 
igårkväll så cyklade jag till André vid elva och det var så mysigt, 
vi kollade lite på two and a halv men och sen somnade vi vid ett tiden. 
imorse så sov vi länge och gick upp och käkade frukost vid 12, 
hur skönt är inte det såhär mitt i veckan. 
vi startade sedan Tarzan filmen och jag hann kolla halva unigefär innan jag var tvungen att ta bussen till utvecklingssamtalet. 
efter att jag sedan kom hem så kollade jag big brother och paradise hotel, 
jag hoppade sedan in i duschen innan jag käkade middag. 
se har jag kollat på tv med pappa och nu ligger jag i sängen och ska sova. 
vi hörs imorgon igen, sov gott allihopa! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0