SÅ SKÖNT MED EN LEDIG DAG

igårkväll hos André var verkligen så mysigt, 
vi somnade i varandras famnar efter paradise hotell och sen vaknade vi imorse till hans alarm. 
André skulle nämligen på utvecklingssamtal så då cyklade jag hem.
jag fick ta bussen till Lund vid  halv tolv för jag skulle till tandläkaren, 
vi spände tandställningen och nu känns det som om hela mitt huvud ska sprängas.. 
jag vet att jag har sagt detta tidigare men det gör så fruktansvärt ont i munnen och hela huvudet i flera dagar efter jag spänt den. 
nu slipper jag iallafall gummibanden och snart ska jag förmodligen ta ut tandställningen. 
 
efter jag hade varit hos tandläkaren så cyklade jag hem till André och vi kollade lite film. 
vi sov även en stund och det var så skönt, 
jag har varit så trött nu hur länge som helst så det var superskönt att sova en stund på eftermiddagen. 
när jag kom hem så fick jag cykla ner och köpa soppa då jag inte kan tugga..
sen har jag även duschat och målat naglarna. 
nu håller nian ögon på att slockna så får lägga mig nu.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0