SNART EN NY VECKA

vilken riktigt myshelg jag har haft,
hur har er helg varit? 
jag tycker att det är så skönt att ha en sån här helg imellanåt där jag och André bara myser en hel helg, 
kollar på film, tv, lagar middagar tillsammans, spelar spel..
tar hand om varandra helt enkelt. 
det är en sak som är väldigt viktigt om man ska ha ett fungerande förhållande som håller länge, 
att man verkligen tar hand om varandra, hittar på mysiga saker där det bara är ni två. 
att man verkligen visar vad man betyder för varandra och att bara ligga och ta det lugnt tillsammans utan att tänka på något annat. 
 
idag har vi som sagt inte gjort något speciellt, 
jag hjälpte André lite med ett skolarbete annars har vi bara tagit det lugnt i varandras famnar.
jag cyklade hem vid halv sex och käkade god middag med pappa och hans sambo Ulrika. 
vi pratade och sen planerade jag och pappa lite för min framtid, 
vad kommer ni inte få reda på på ett tag. 
sen satte vi oss och kollade på "Gordons Hotel Hell" på tv'n. 
så bra program, verkligen superbra. 
jag la mig i sängen för 10 minuter sedan och har precis sagt godnatt till min pojkvän i telefonen så nu säger jag godnatt till er också. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0