SVAR PÅ KOMMENTARER


jag har nu fått en del kommentarer om hur jag ska göra mina tränings inlägg osv.. 
jag har tänkt att göra iallafall ett nästa vecka, 
tänkte göra ett inlägg "hur man kan träna hemma". 
så jag kommer ta hjälp av min lillasyster som får fotografera mig medans jag gör övningar som man kan göra hemma. 
jag kommer även att dela upp mag/rygg och ben/rumpa var för sig för att få mer struktur på inläggen. 
sen kommer det även att komma upp ett inlägg om kost till träning.  
ser fram emot att göra dessa inläggen, 
men som sagt, dem kommer nästa vecka. 
 


Kommentarer
Postat av: -

Tränar du aldrig bröst eller axlar? Eller armar? har mest bara läst att du tränar magen och rumpan och det blir ju inte särskilt snyggt om man har helt ojämt med musklerna och så typ helt klena arm muskler men muskulösa ben..

2014-11-18 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0