VILKET MAG PASS

tjenate alla underbara människor, 
hur har era dagar varit? 
min har faktiskt varit en utan dem bättre denna veckan. 
i skolan så hade vi först redovisning på historian som faktiskt gick väldigt bra och sedan lunch och visuellkommunikation. 
jag jobbade på riktigt bra på visuellkommunikation och känner att det går bra för mig i det ämnet. 
efter vi hade slutat väntade jag på André ett tag och gjorde då klart det vi jobbade med på lektionen.
när vi satt vi bussen så bokade vi även bio biljetter till på lördag. 
så mysigt det ska bli, älskar att hitta på mysiga saker. 
efter jag kom hem käkade jag lite kvarg innan jag cyklade ner till gymmet. 
körde ett stenhårt mag pass och även lite rygg i 1 timmer och 45 minuter, 
så skönt det var och satan vad det brände i magen. 
sen när jag kom hem var maten klar,
det serverades pulled pork a la pappa. 
sen satt vi och snackade ett tag efter maten innan jag duschade och nu ligger jag i sängen och ska sova så vi hörs imorgon.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0