6 - FAVORIT

jag förstår inte riktigt vad som menas med favorit men jag tar det som 
någon man har så jag väljer därför mina jackor. 
istället för att ha en favorit jacka så har jag mina tre älsklingar. 
jag införskaffade min förra året JOFAMA by Kenza och jag andävde den flitigt, 
dock så är den väldigt varm så därför saknade jag en lite tunnare jacka, 
och så vill jag inte andvända den när det regnar/snöar för då förstörs pälsen.
så i år jag har införskaffat både en lite tunnare jacka som blev en BARBOUR jacka 
och så handlade jag även en riktigt vinterjacka ifrån Ralph Lauren. 
jag är verkligen nöjd med mina jackor och tycker att det är väldigt viktigt att ha snygga jackor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0