7 - DAGLIG RUTIN

jag tar en vardar eftersom jag inte annars har någon speciellt rutin på helger.
jag ställer klockan en timme och tio minuter innan bussen går,
jag äter först frukost i ca 20 minuter och sedan gör jag min i ordning.
jag går alltid till bussen tio minuter innan den ska gå för att jag ska känna att jag har gått om tid.
sedan är jag i skolan hela dagarna och sen antingen väntar jag på andré
eller så har han väntat på mig.
vi åker bussen hem tillsammans och efter jag kommit hem brukar jag ta ett äpple/päron
och skära i bitar och sedan tar jag kvarg och lite kanel på toppen.
detta är ett perfekt mellanmål och jag står sig ganska länge på det, 
medans jag äter mellanmålet så kollar jag på big brother/paradise hotell ifrån gårdagen.
sedan om jag har läxor så gör jag dem. 
efter jag har ätit så brukar jag sticka till gymmet med andré och träna. 
efter jag sen har tränat brukar jag göra en liten fruktsallad och ta ett glas mjölk framför tvn.
ja detta var min daliga rutin. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0