8 - BARNDOM

min barndom var faktiskt helt underbar, 
men det är en speciellt person som var en väldigt stor del av min barndom. 
världens bästa Emilia Persson förgyllde alla mina sommarlov och mina jullov, 
vi var verkligen bästa vänner och vi hade så himla roligt tillsammans. 
vi träffades när vi endast var ett år gamla och efter det så var vi som syskon, 
vi tillbringade var enda sekund vi kunde med varandra och jag är så tacksam för att du gjorde
min barndom så himla underbar. 
Emilia bodde i stockholm då och kom ner till sin farmor och farfar (som bodde grannar med mig) 
hon var nere stora delar av sommarloven och även julloven,
nu har vi dock tappar kontakten ganska mycket och senaste gången jag såg henne var nästan ett år sedan. 
hon var min andra halva, min syster och jag kommer aldrig glömma henne!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0