ÄNNU EN SHOPPINGDAG

idag vaknade jag bredvid den finaste människan i hela världen, 
vi vaknade vid tio och gick på upp och åt frukost tillsammans med Filip. 
vi planerade då också att vi skulle köra till emporia en sväng, 
vi fixade oss och satte oss i bilen.
vi var där ett tag och idag fick jag faktiskt inte med mig något hem. 
efter att vi kommit hem satte jag, André och Filip oss i soffan och kollade på en superbra film. 
sen åt vi middag och körde sen och lämnade André på bussen, 
efter att vi kommit hem igen så satte vi oss framför tv'n och där har jag sedan suttit. 
nu ligger jag iallafall uppe i sängen och kollar på tv här istället. 
ska snart sova för imorgon måste jag upp tidigare än vanligtvis för att sotaren ska komma hit. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0