ÄNTLIGEN HELG

äntligen är det helg och ledighet, 
det är det absolut bästa dom finns! 
jag hade idrottsprovet igår och det hur bra som helst.
tror jag kan på även detta provet få A och då blir jag så himla glad. 
efter skolan stannade jag kvar och pratade med Noémie det behövdes verkligen. 
sen var jag hemma ett tag innan jag cyklade till André, 
vi kollade på tv, åt kinesisk mat, kollade på film och somnade. 
imorse vaknade jag av klocka, 
fixade mig, käkade och stack till fotbollsplanen där jag dömde. 
efter jag varit hemma om och duschat så cyklade jag tillbaka till André. 
vi sitter just nu och kollar på en superbra film uppe i deras vardagsrum. 
men nu ska jag fokusera på filmen, 
ville bara titta in och berätta att jag mår superbra. 
vi hörs imorgon mina underbar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0