DE SENASTE TVÅ DAGARNA

hallå alla underbara läsare, hur är det med er?
jag mår faktiskt inte jättebra men det är okej iallafall. 
jag har iallafall haft två helt underbara dagar med min älskling nu så det har lyft mig. 
jag cyklade till andré i lördags efter att jag hade ätit middag och sen kollade
vi lite på film och sen somnade jag ganska tidigt för jag skulle upp och döma. 
så min söndag började av att jag dömde två matcher och sen cyklade jag hem och duschade. 
jag cyklade sedan tillbaka till andré och var med han ett tag innan han skulle på möte på hans jobb. 
sen körde jag ett stenhårt träningspass, 
det är min mamma som håller passat och det var GRIT vi körde igår. 
sen så träffades jag och andré hos honom igen och åt middag, 
efter middagen kollade vi en film, spelade lite spel, kollade lite mer film och sen somnade vi ganska sent.
imorse vaknade jag brevid min älskling och visste att jag kunde ligga där hur länge jag ville. 
efter vi käkat frukost så la vi oss och tog det lugnt, det är väl det man ska göra på lediga dagar?
vi cyklade iallafall ner till gymmet och tränade och sen cyklade jag hem för att plugga. 
nä gud vad långt jag har skrivit nu och det har säkert inte äns varit något vettigt..
jaja, nu sitter jag här hemma och drunknar i engelskan. 
nä jag måste kollade igenom det nu en sista gång för ikväll, vi hörs imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0