DET BLEV EN RIKTIG PLUGGEFTERMIDDAG

nämen godkväll allihopa, hur har er dag varit? 
min har varit väldigt upp och ner faktiskt. 
det var en väldigt seg start då jag hade en dålig kläddag (en sån dag där ingenting passar osv..)
så jag tog bara ett par jeans och en stickad tröja som jag fick låna av min syster. 
piffade iallafall till outfiten med min jofama by Kenza jacka och lite smycken. 
sen i skolan var det en väldigt konstig stämning,
men det behöver vi inte gå in på direkt. 
efter skolan så åkte jag hem och cyklade direkt hem till André för lite pussar och kramar. 
sen ställde min lillasyster upp som modell för mig när jag var tvungen att fotografera till skolan, 
dock skulle jag fotografera analogt men hon bad mig fotografera med min kamera också och det har ni redan sett resultat av. 
jag uppskattar väldigt mycket om ni kommenterar mina bilder som jag fotograferar så att jag kan då feedback. 
efter fotograferingen så satte jag mig med engelskan, 
denna satans grammatiken men nu kan jag den lite bättre iallafall. 
efter denna otroligt jobbiga eftermiddagen med bara en massa plugg så säger jag nu godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0