EFTER EN UNDERBAR HELG

nu ligger jag här i sängen igen, 
jag kan verkligen inte förstå hur snabbt veckorna verkligen går. 
det är lite skrämmande faktiskt. 
förra söndagen när jag låg här så hade jag två stora prov framför mig som jag nu har klarat och vet iallafall att ett gick väldigt bra. 
nästa söndag så ligger jag hemma hos min mamma och har en hel vecka lov framför mig. 
men nu idag har jag ännu en skolvecka framför mig, 
jag det faktiskt fram emot den då jag ska framkalla bilder på fotolektionen imorgon och på tisdag ska jag slutföra mitt projekt. 
 
helgen som varit har iallafall varit i en riktig myshelg, 
jag har sovit hos min prins hela helgen och vi har hittat på så mysiga saker. 
jag har även dömt sista seriematchen för i år och träna två stenhårda träningspass idag. 
jag och André skulle träna GRIT PLYO och body pump tillsammans men klen som jag är så gav han upp efter första. 
det är såhär att GRIT är LessMilles tuffaste pass någonting, 
30 minuters intensiv träning där du gör av med lika mycket kalorier så en timmes body pump. 
om du verkligen gillar utmaning i träningsform så är det de perfekta sättet att träna. 
iallafall så efter dem två passen så kom pappa och hämtade mig och jag körde hem. 
efter att vi käkat pepparbiff med rotfrukter och bearniessås, 
beställt skolfotona och kollat på tv så ligger jag nu som sagt i min säng och ska sova. 
vi hörs imorgon igen, ha det bäst. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0