HALVA VECKAN HAR GÅTT

ja som jag sagt många gånger tidigare,
veckorna går hur snabbt som helst och imorgon är der redan torsdag. 
min dag idag har iallafall varit superbra, 
först hade vi i skolan en designer ifrån Australien som föreläste för oss och det var faktiskt riktigt spännande. 
sen hade vi estetiskkommunikation där vi egentlig inte gjorde så speciellt mycket. 
jag gjorde iallafall klart det jag skulle och började sedan på engelska läxan. 
jag skulle skriva en egen gloslista med 25 meningar, 
blev iallafall klar så att jag slapp göra den hemma. 
jag slutade sen efter estetiskkommunikation lektionen 12.25 men käkade lunch med dem i klassen. 
sen väntade jag ett tag på André innan vi åkte hem. 
vi var hemma vid lite i två och då kollade jag på allt jag missat i serieväg, 
paradisehotel, big brother och the walking dead.
när pappa sen kom hem vid fem tiden så stack vi ut och övningskörde. 
körde hela vägen till Lund och sedan svängde jag ner på motorvägen och körde där i kanske 20 minuter. 
och sedan körde vi landsvägar hemåt. 
efter att jag kommit hem ifrån körningen så har jag bara tagit det lugnt och lekt lite i Photoshop. 
godnatt alla underbara. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0