KÄRA LÖRDAG

imorse när jag vaknade klockan fem så hittade jag inte min mobil, 
kollar alltid klockan när jag vaknar på "natten" men hittade inte den.. 
jag hade tydligen somnat när jag kollade Facebook igårkväll och den låg därför i sängen. 
jag somnade iallafall om och vaknade efter tio, 
gjorde en god frukost och satte nig i sängen framför hungerspelen och åt frukosten. 
sen gjorde jag egna müslibars och efter det var jag ute och krattade löv i trädgården i över två timmar. 
jag kollade sedan på ännu en film innan det var kvällsmat, 
efter vi hade ätit så cyklade jag till André och nu håller han på att fixa med tvätten så passar på att blogga. 
vi håller på att kolla på en superbra film, 
nu är han klar med tvätten så får lägga ner mobilen.
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0