NY VECKA NYA MÖJLIGEHETER

jag kan ju inte säga att veckan har startat på bästa sätt..
det är en sak som verkligen måste fixas som jag mår riktigt dåligt över, 
jag tackar gud för att jag hade min älskade André vid min sida hela helgen. 
iallafall tillbaka till idag,
jag har varit rikigt trött och haft supermycket träningsverk i hela kroppen.
på fotolektionen så framkallade vi filmrullar i kolsvart rum där man verkligen inte såg någonting, 
men det var faktiskt skit kul och det gick superbra. 
så efter lovet blir det att framkalla bilderna ifrån filmen.
annars hände det inget speciellt i skolan faktiskt. 
efter skolan åkte jag hem som vanligt med André och vi lyssnade på några som hade väldigt intressanta diskussioner på bussen,
det var verkligen så kul och började skratta flera gånger. 
senare nu på kvällen har jag kört ett stenhårt gym pass, 
förstår egentligen inte hur jag orkade med tanke på träningen igår. 
jag körde iallafall inte ben som jag brukar på måndagar utan mage/rygg fick det bli.
nä gud så trött jag är, måste verkligen sova nu, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0