ÖVNINGSKÖRNING I HÖSTVÄDRET

då har snart ännu en vecka gått och det är snart helg. 
veckora bara springer förbi och det är lite läskigt faktiskt, 
känns som om tiden bara flyger förbi och jag blir kvar där jag är. 
ni förstår vad jag menar, 
allting händer runt och kring en och man hinner inte direkt njuta av livet så som man borde. 
 
det är torsdag idag iallafall, 
min längsta dag i skolan då jag går till 15.15. 
ja det är den dagen jag går senast och det är så skönt att jag inte slutar sent. 
jag har verkligen bara två lektioner om dagen, 
visst vissa lektioner är ju otroligt långa men dem känns verkligen inte långa med tanke på att det är så roliga ämnen. 
när jag kom hem efter skolan så satte jag mig och gick igenom idrotten till imorgon. 
sedan tog jag och pappa en sväng ute på vägarna, 
vi övar just nu på "fin justeringar" backa in på parkeringsrutor och sådant. 
det är så kul och jag känner mig verkligen trygg bakom ratten. 
efter att vi kom hem igen så åt vi och efter det har jag mått så illa.. 
känns som om maten är uppe i halsen och det är så obehagligt. 
dessutom har det ju varit otroligt fint väder idag också? nja, 
det har verkligen ösregnat hela dagen, 
men ingen har väl dött av lite vatten. 
nä nu ska jag inte dra ut på detta längre. 
godnatt i höstvädret. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0