TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

det känns som att helgerna är som en dröm och sen vaknar man på måndag morgon och allt är som vanligt.. 
jag vill verkligen ha helg nu för det skulle vara så skönt att kunna sova länge på dagarna och slippa allt plugg, 
jag är otroligt glad att jag inte valde en annan linje. 
tänk dem klasserna som har två prov varje vecka och massa inlämningar, läxor osv, 
nu har jag två prov denna veckan sen kommer det ta evigheter till nästa gång jag har prov. 
jag skulle aldrig orkat ha det såhär stressigt och jobbigt helt tiden,
 man har ju ingen fritid. 
 
efter skolan idag så stack jag iallafall ner och körde ben/rumppass i nästan två timmar, 
det var så skönt att tänka på annat. 
men sen direkt när jag kom hem satte jag mig framför datorn och pluggade igen. 
det blev iallafall ett riktigt hårt träningspass och det känns så bra nu efteråt. 
jag hade även prov idag som ni redan visste. 
engelska prov var ju det jag pluggade till hela förra veckan och jag tackar mig själv för att jag slet så mycket förra veckan. 
för efter jag lämnat in provet idag så känndes det så fruktansvärt bra. 
nu ska jag sova, godnatt alla fina. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0