3 TIMMAR FÖRTIDIG

hallå allihopa, hur mår ni en tisdag som denna? 
jag mådde riktigt bra och var riktigt glad tills jag satte mig på bussen och fick reda 
på att min första lektion, mediepruduktion, var inställd för läraren var hemma med sjukt barn. 
jag fick lite smått damp för istället att börja 9.40 så börjar jag 12.00 och jag var på skolan 9.20.. 
men jag har hunnit med en hel del under denna tiden som jag annars skulle göra hemma efter skolan. 
jag har nämligen pluggat på mina engelska glosor som jag har till imorgn, 
jag känner verkligen att jag kan dem nu och det känns superbra. 
jag har även gjort klart min visuellkommunikation uppgift som jag ska redovisa på torsdag. 
nu är det iallafall inte lång tid kvar tills jag börjar och sen har jag bara en lektion. 
men nu ska jag inte thata ut er om skolan så vi hörs senare ikväll igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0