ÄNTLIGEN MÅNDAG?

nja, om jag ändå kunde tycka så men jah gillar helgen så mycket mer än vardagarna. 
idag så var det ändå ganska lugnt i skolan, jag gillar iallafall alla lektioner idag och det är tur. 
efter skolan så tog jag bussen med min älskade och jag kom hem vid kvart i fyra. 
jag satte mig direkt vid datorn för att plugga på mina engelska glosor och sen även skriva en inlämning till estetisk kommunikation.  
jag käkade lite mellanmål innan jag stack ner till gymmet för att döda mina ben och min rumpa. 
det är verkligen så skönt efter jag tränat klart och jag känner mig så duktig. 
men nu har jag precis lagt mig i sängen och ska sova så vi hörs imorgon. 
bjuder på denna mys bilden, älskar efter träning att sätta på mig mysiga kläder speciellt Andrés tröja. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0