ÄNTLIGEN SNART HELG

ännu en dag i skolan, det börjar bli ganska drygt. 
men snart är det höstlov och jag längtar så mycket. 
men dagen har varit ganska bra iallafall, 
vi har bara haft redovisningar och det har varit ganska kul. 
sen slutade jag även 45 minuter tidigare och när jag kom hem så gick jag ut och fotograferade lite. 
dem bilderna kommer upp antingen denna veckan eller nästa. 
sen träffade jag André en stund och sen käkade vi ceasarsallad till middag här hemma. 
sen jag jag målat naglarna och tagit bort och målat om igen, 
det första va ingen bra så det bara kladdade och torkade inte.  
men nu ska jag snart sova för jag är verkligen jättetrött även om jag hade sovmorgon idag. 
nä nu får jag sluta, vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0