SNART FREDAG?

hallå alla pigga och glada läsare, hur mår ni idag? 
jag mådde bra tills efter att jag nästan tränat klart på gymmet idag då jag fick en rejäl huvudverk.
jag tränade iallafall klart och cyklade hem, duschade, tog Ipren och åt lite frukt. 
annars så har jag mått bra och dagen har gått hyfsat bra, 
vi hade först skolfoto imorse och det gick som skolfoto alltid går, kasst.. 
hoppas iallafall att jag blev bättre än förra året. 
sen hade vi uppstart på ett tema vi ska ha denna veckan, 
eller ja måndag, tisdag & onsdag så ska vi inte ha lektioner utan jobba med ett tema. 
vi får se hur det går, hoppas på det bästa. 
 
hoppas att ni ser att det har kommit upp en ny header, 
ni får väldigt gärna kommentera vad ni tycker om den. 
 jag har även uppdaterat innan idag med fotografier på mina ny inhandlade kläder, 
har ni någon fråga så är det bara att höra av er. 
nä nu måste jag sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0